از طرف مدیر وبلاگ

✿˙·٠•man manam to toyi•٠·˙✿

دیوانه می گوید:((من آبراهام لینکلن هستم.))فرد عصبی می گوید:((کاش من ابراهام لینکلن بودم.))و آدم سالم می گوید :((من منم ،تو تویی)) فردریک پرلز

سلام

من چندتا از داستان ها رو در قسمت موضوعات سایت بخش داستان روزانه  گذاشتم حتما بهشون سر بزنید خیلی زیبا هستند. با تشکر

نظر یادت نره



نظرات شما عزیزان:

مهدی جون
ساعت19:16---14 مرداد 1392
سلام منم لینکت کردم فاطمه جون
سر بزن


مهدی جون
ساعت19:15---14 مرداد 1392
سلام منم لینکت کردم فاطمه جون
به من سر بزنی ها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 مرداد 1398برچسب:,

] [ 18:9 ] [ fateme ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه